|
Załóż konto
Sklep Megashop
Wpisz minimum 3 znaki nazwy, kodu lub tagu by zacząć wyszukiwanie

ZWROTY


Zakupiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? W Megashop.com.pl masz aż 30 dni na zwrot od daty otrzymania przesyłki.


Jak dokonać zwrotu?


1) Zgłoś dokonywany zwrot drogą mailową na adres: biuro@megashop.com.pl

2) Dołącz do przesyłki krótkie oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3) Odeślij zwracane produkty na adres:


Megashop.com.pl

ul. Bohaterów Monte Cassino 12/2

32-600 Oświęcim


Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia lub pojawiły się jakieś dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy:

+48 694 945 647



REKLAMACJE


Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty służyły Ci jak najdłużej. Jeżeli z jakiegoś powodu chciałbyś/chciałabyś złożyć reklamację produktu zakupionego w naszym sklepie, masz do tego prawo. Każde zgłoszenie rozpatrzymy w terminie do 14 dni od daty poprawnie złożonej reklamacji. Postaramy się, byś otrzymał odpowiedź najszybciej, jak to możliwe.


Jak poprawnie zgłosić reklamację?


Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@megashop.com.pl lub pocztą tradycyjną.


Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:

 

- imię i nazwisko

- adres e-mail, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji ze wskazaniem na żądanie Kupującego, 

- uzasadnienie. 


Prosimy o dołączenie zdjęć przedstawiających defekt produktu, pomoże nam to w rozpatrywaniu reklamacji.

 

Ważne: nie przyjmujemy paczek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem.

Aby uniknąć opóźnień w ropatrywaniu reklamacji, uprzejmie prosimy, by zgłoszenie zawierało komplet wskazanych powyżej informacji.